6 Ocak 2013 Pazar

Bu aralar ve 2013


Bu aralar keyfim yerinde. 2013'e iyi başladım. Umarım siz de aynısını kendiniz için söyleyebiliyorsunuzdur. Kitaplar, filmler ne durumda diye soracak olursanız, kitaplar iyi ancak bu aralar film izleyemiyorum nedense. Zaten bu konuda ilk yapmam gereken öncelikle yarım kalanları izlemek. Bazen uyuyakaldığımdan, bazen de hemen yapmam gereken işler ortaya çıktığından kimi filmler yarım kaldı. Onları bitirmek, yeni filmlere bakınmak lazım. Birazdan yakın zamanda izlemek istediğim filmler listesini okuyacaksınız zaten. Okursunuz umarım.

(:

2 yorum:

  1. Merhaba Cena :)

    Okursunuz umarım deyince, hemen üstüme alındım, cevap yazmaya karar verdim :) Ben okuyorum yazdıklarını, bundan sonra da okuyacağıma söz verebilirim sanırım :)

    Film listesini de özellikle bekliyorum, tatile az zaman kala listeni kendi listem gibi görüp tüm filmleri ben de izleyebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. Aa çok sevindim (: Liste yayında. Umarım sevdiklerin olur arasından. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil